اخبار روز

امام جمعه زاهدان: آیت‌الله رئیسی شهید راه خدمت شدند

امام جمعه زاهدان: آیت‌الله رئیسی شهید راه خدمت شدند

  آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار با جمعی از اعضای شورای جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور و هیات همراه مصیبت سختی بود، اما همه در برابر قضای الهی تسلیم هستیم و این اتفاق براساس حکمت خداوند متعال مقدر شده و ما امیدواریم لطف و رحمت الهی شامل حال این ملت و این نقص به بهترین شکل جبران شود.

وی افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی همواره با فراز و نشیب‌ها و سختی‌هایی مواجه بوده‌ایم و دست یاری خداوند متعال همواره، همراه ما بوده و در حال حاضر نیز به لطف خداوند متعال امیدوار هستیم.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: با حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید روبرو بودیم و حتی در سایر شهر‌های کشور هم مشاهده می‌کنیم که مردم حضوری گسترده در مراسمات دارند و این اتفاق دل‌های مردم را در مسیر انقلاب متحد و منسجم کرد.
وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم که به صورت خودجوش در مراسمات شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی حضور می‌یابند در واقع یک رفراندوم برای انقلاب اسلامی است که دل‌های دوستان انقلاب در سراسر عالم امیدوار می‌شود و دشمنان انقلاب که منتظر هستند تا خللی در کشور ایجاد شود با این حضور مردم ناامید می‌شوند و اطمینان داریم با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور ما با قوت و قدرت مسیر خود را دنبال می‌کند.
آیت‌الله محامی بیان کرد: مردم متدین ما همواره تعهد دینی خود را نشان دادند و این لطف بوده و ما همچنان به لطف و عنایت خداوند متعال امیدوار هستیم.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا